08 September 2013

[1day] cph






hello hello hier habe ich für euch meinen ersten tag in kopenhagen kurz in bildern fest gehalten I ich war an diesem tag am südlichen hafen spazieren und kann nur schwärmen I die stadt hat mich komplett gefesselt I die leute sind super nett und die architektur extrem beeindruckend I ich werde euch bald einen eigenen post zusammenstellen nur mit bildern der architektur kopenhagens!

hi guys here are the first pics from copenhagen I i was walking at the south harbour I i´m really so impressed and crushed from the city I the people are very friendly and the architecture is awesome I i will make an own post just with the architecture of the city!


i was wearing cardigan - zara / tshirt - zara / pants - zara / shoes - nike free 5.0 / beanie - ny / sunglasses - hm