17 March 2014

old school





hey meine lieben :: ich bin zurück aus cannes und es war wunderschön :: ich musste zwar arbeiten aber ich konnte trotzdem das schöne wetter genießen, das meer kurz sehen, tolle partys feiern und natürlich herrlich schlemmen :: aber jetzt holt mich die realität wieder ein und zwei prüfungen, eine abgabe und viel arbeit stehen vor mir :: aber zurück zu den franzosen :: ich finde es beneidenswert was für eine ausstrahlung und was für einen umwerfenden stil sie besitzen :: ich werde versuchen diese nonchalante art einbisschen in mein leben zu integrieren ;)

hey my dears :: i´m back from cannes and it was beautiful :: even though i had to work i had enough time to enjoy the amazing weather, see the beach, celebrate fabulous partys and of course gormandize a lot :: but now reality is catching up with me and i have two exams and a lot of work to do :: but back to the french :: i find it very enviable that they have such a great charisma and magnificant style :: i´d love to be influenced by their nonchalance a little ;)


jeans - levi´s 501 / pullover - cos / t-shirt - fade to w / leather jacket - vintage / fake fur vest - new look / boots - nine west / watch - casio / beanie - hurley / rings - h&m

No comments:

Post a Comment